Leveringscondities SURE Bedding B.V.

Artikel 1 – Het bezorgen van uw bestelling

Om het bezorgen van uw bestelling zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u dringend om stil te staan bij de volgende zaken:
• Kan onze vrachtwagen uw woning bereiken (denk aan opgebroken straten, binnensteden die afgesloten zijn voor autoverkeer)?
• Het spreekt voor zich dat onze bezorgers uw adres moeten kunnen bereiken.
• Boxsprings, lattenbodems, (top)matrassen en onderdelen worden tot aan de deur bezorgd. Woont u in een flat of appartement, dan leveren wij tot aan de eerste deur.

Let op wij monteren niet op locatie. Dit dient u zelf te doen.

Artikel 2 – De bezorgkosten in binnen- en buitenland

Afhalen bij onze vestiging in Dedemsvaart is gratis.

2.1. Boxsprings

Wij bezorgen uw bestelling uitsluitend in Nederland voor een vast bedrag van €48,40 (incl. btw).
• Op de Waddeneilanden wordt niet gemonteerd en geleverd. Verzending naar de Waddeneilanden alleen mogelijk tot aan depot vasteland.
• Voor bezorging in België berekenen wij een meerprijs van €150,-.
• Wij bezorgen en leveren niet in Duitsland.

2.2. Lattenbodems, matrassen, toppers en overige onderdelen.
• Voor bezorging van een lattenbodem berekenen wij €48,40.
• Op de Waddeneilanden wordt niet gemonteerd en geleverd. Verzending naar de Waddeneilanden alleen mogelijk tot aan depot vasteland.
• Voor bezorging in België berekenen wij een meerprijs van €150,-.
• Wij bezorgen en leveren niet in Duitsland.

• Bezorgkosten worden apart op uw aankoopovereenkomst gespecificeerd.

Artikel 3 – De dag van bezorgen

Wij nemen contact met u op over het leveren van de bestelling. Samen met u bepalen wij de dag van levering. Houdt u er rekening mee dat u rond deze tijd thuis dient te zijn voor het in ontvangst nemen van uw order.  De levering kan gedurende de gehele dag plaatsvinden. Als u op deze datum verhinderd bent, verzoeken wij u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven aan onze Klantenservice. U kunt dit doen op onze website www.sure-outlet.nl via het contactformulier  of telefonisch via het nummer 0800 – 1880. Houdt u er rekening mee dat uw order maximaal drie keer verzet kan worden.

Artikel 4 – Bij niet thuis

Bij niet tijdige annulering van de afspraak of het niet thuis treffen op de dag van aflevering, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor €75,00 kosten in rekening te brengen. Voor klanten in België brengen wij €150 in rekening. Wij gaan ervan uit dat u op het afgesproken tijdstip thuis bent. Is dit niet het geval, dan probeert de bezorger u telefonisch te bereiken.

Artikel 6 – Bezorgadres wijzigen

Wijziging van het bezorgadres is in overleg met ons mogelijk. Houdt u er rekening mee dat de leverdatum hierdoor kan wijzigen.

Artikel 7 – Bestelling annuleren

Je hebt de mogelijkheid om de koop op afstand voor levering zonder opgave van redenen en zonder kosten te annuleren. Je kunt hiervan alleen gebruikmaken als je aan de volgende voorwaarden voldoet:
Je laat ons tijdig schriftelijk weten dat je de koop op afstand annuleert, door het contactformulier op onze website www.sure-bedding.nl in te vullen of door een e-mail te sturen naar info@sure-bedding.nl.

Artikel 8 – Bestelling retourneren

De kosten voor retournering liggen bij u. Wel assisteren wij u met de retourzending. Vul het retourformulier in en stuur deze naar ons toe per e-mail of post (binnen 14 dagen na levering).

Artikel 9 – Plaats van levering

Onze bezorgers brengen uw aankopen tot aan de deur. Let op wanneer u een boxspring besteld, dan monteren wij deze standaard niet. Wel kunnen wij u een aanbieding doen voor het monteren van een boxspring op uw slaapkamer. Neem hiervoor contact met ons op

Artikel 10 – Montage

Wij monteren de boxsprings standaard niet op locatie. Wanneer u dat wel wilt, dan kunnen wij een aanbieding doen voor het monteren van een boxspring aan huis. Wanneer wij komen monteren, houdt dan rekening met de volgende spelregels:
• Op de Waddeneilanden wordt niet gemonteerd, de bezorging wordt verzorgd door een transportbedrijf waar wij uw bestelling aanleveren.
• Als de ondergrond niet vlak is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen.
• Onze bezorgers mogen geen gaten in uw muren boren, maar ze kunnen u wél adviseren over de beste manier om het product goed te bevestigen.
• Onze bezorgers mogen geen stopcontacten verleggen.
• Zorg ervoor dat u uw slaapkamer van tevoren heeft gemeten, zodat u zeker weet dat de gewenste producten passen.